Subject: Vs: Ravimistatistika küsimus
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 13:19:43 +0200

Tere

Aitäh, et kirjutasite.

Ravimite soodusmäärade kohta Ravimiamet infot ei kogu, küll aga on need
andmed olemas Tervisekassal. Seega soovitan pöörduda Tervisekassa poole.

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.

From: Linntamm, Terje <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 21. oktoober 2024 13:22
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Ravimistatistika küsimus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meile saadeti kliinilise uuringu teostatavuse kohta Eestis mõned üldist
laadi küsimused ja ma jäin vastuse otsimisega ühele küsimusele pisut
kimpu.

Nimelt uuritakse, et kui palju protsentuaalselt kasutatakse
retseptiravimite puhul järgnevaid soodustusi:

100%

90%

75%

50%

Ilma soodustuseta

Kas teie kogute sellelaadset infot ja ehk saate mind aidata?

Suur tänu juba ette!

Tervitades

Terje Linntamm

Terje Linntamm (Sööt)
Associate Director, Customer Delivery Lead, EMEA

Adaptive Clinical Delivery

M +372 5013 122 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | fortrea.com
Fortrea Development Limited

  _____

Fortrea
This e-mail may contain confidential, proprietary, or protected
information - including protected health information - that is meant to be
viewed only by the intended recipient or company. Any unauthorized review,
use, copying, downloading or disclosure is strictly prohibited. If this
e-mail is not intended for you, or if you have received this e-mail in
error, please notify the sender immediately. Do not forward it to any
further recipients and permanently delete this e-mail and all attachments.
If you have questions or concerns, please see our privacy policy on
Fortrea.com